آیا کالری شربت تخم مرغ بر رژیم کاهش وزن من تأثیر می گذارد؟ – نعناع


آیا فکر می کنید نوشیدنی ها گزینه های تعیین کننده ای هستند؟ رژیم غذایی من هستم؟ به عنوان مثال، آیا می توانید به کالری موجود در شربت تخم مرغ به عنوان یک عامل موثر بر وزن خود حساس باشید؟ اگر تا به حال به این نکات مهم توجه نکرده اید، این مقاله با هدف افزایش آگاهی شما از کالری این گیاه شربت تخمه و تخم مرغ نوشته شده است.

آیا می خواهید هر غذایی که دوست دارید بخورید و دوباره وزن کم کنید؟

اپلیکیشن نعناع را هم اکنون نصب کنید تا بتوانید بدون محدودیت غذایی 5 کیلوگرم ماهی کم کنید 💪

آیا کالری شربت تخم مرغ را جدی بگیرم؟

شربت تخم مرغ یکی از نوشیدنی هایی است که برای شیرین شدن آن باید با شکر اضافی درست کنید. البته اگر قصد دارید رژیم کم کالری بگیرید، این نوشیدنی باید شیرینی کمتری داشته باشد.

بنابراین کالری شربت تخم مرغ در صورت زیاد بودن میزان شیرین کننده ها می تواند در کاهش وزن موثر بوده و تاثیر منفی داشته باشد.

نقش کالری زرده تخم مرغ در بدنسازی

این نوشیدنی باستانی می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد رژیم عملیاتی تو باش فراموش نکنید که محتوای کالری شربت تخم مرغ با میزان شیرینی آن تعیین می شود. بنابراین یک نوشیدنی انرژی زا برای زمان ورزش شماست.

فیبر، فسفر، منگنز، سدیم و پروتئین موجود در دانه این گیاه، آن را به یکی از مواد مغذی برای افرادی که به طور منظم و مداوم ورزش می کنند، تبدیل کرده است.

فراموش نکنید که شربت تخم مرغ یک دانه گیاهی است که در روزهای گرم سال و در حین ورزش خنک کننده و جبران از دست دادن مایعات بدن است. بنابراین برای جلوگیری از کم آبی بدن در حین و بعد از ورزش توصیه می کنیم مقداری شربت تخم مرغ همراه خود داشته باشید.

نیاز ورزشکار به متابولیسم منظم آن را برای آن دسته از غذاهایی که متابولیسم و ​​فرآیند تامین انرژی را به بهترین شکل ممکن مدیریت می کنند مفید می کند. بد نیست بدانید شربت تخم مرغ دارای خواص کالری سوزی است و با نوشیدن آن می توانید مدت بیشتری صبور باشید.

باید اضافه کنیم که بخشی از کالری موجود در شربت تخم مرغ به پروتئین های موجود در آن مرتبط است که در روند عضله سازی ورزشکار نقش مفیدی دارد.

بهترین زمان برای نوشیدن شربت تخم مرغ

توصیه می کنیم 30 دقیقه قبل از شروع ورزش یک لیوان شربت تخم مرغ کم قند بنوشید.

تاثیر آب و انواع نوشیدنی ها در رژیم غذایی

ناگفته نماند که همه نباید آب و سایر نوشیدنی ها را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهند. البته برای مصرف روزانه مقدار مشخصی آب توصیه نشده است، اما برای میزان آب دریافتی از سایر مایعات و نوشیدنی ها عدد توصیه شده در نظر گرفته می شود.

در تمام وعده های غذایی به مایعات و آب نقش بسپارید.

در تمام وعده های غذایی به مایعات و آب نقش بسپارید.

مصرف آب (مایع) در روز به عنوان مقدار آب مصرف شده توسط غذا، آب آشامیدنی و سایر نوشیدنی ها تعریف می شود. خوب است بدانید که میزان آب مصرفی روزانه باید بر اساس سن، جنس، وضعیت بارداری و شیردهی تعیین شود.

باید اضافه کنیم که بیشتر نیاز بدن به مایعات با نوشیدن آب و انواع نوشیدنی های دیگر تامین می شود. به عنوان مثال شربت تخم مرغ یکی از آن نوشیدنی هایی است که برای فصل گرم سال تهیه می شود و با توجه به کالری موجود در شربت تخم مرغ، می توانید آن را نیز جزء رژیم غذایی مناسب خود قرار دهید.

باید اضافه کنیم که دریافت مایعات مورد نیاز بدن از غذاهایی که می خورید گزینه دیگری برای تامین آب مورد نیاز بدن است. به عنوان مثال، می توانید میزان میوه ها و سبزیجات را در رژیم غذایی خود افزایش دهید یا به فکر پیروی از آنها باشید رژیم میوه رژیم داشتن. رژیم غذایی گیاهی گزینه عالی دیگری برای تامین آب مورد نیاز بدن است.

فراموش نکنید که در بین تمام مایعات و نوشیدنی ها، آب و نوشیدنی های بدون شیرینی می توانند بهترین گزینه کم کالری باشند.

چگونه آب و مایعات بیشتری بنوشم؟

علاوه بر نوشابه‌های کم کالری مانند شربت تخم‌مرغ، کالری تخم‌مرغ به نسبت شیرینی آن‌ها نسبتاً کم است، بنابراین همیشه باید آب را به عنوان یک مایع سالم و بدون کالری در رژیم غذایی خود قرار دهید.

به خاطر داشته باشید که نوشیدنی های شیرین می تواند منجر به دیابت نوع 2، بیماری قلبی و چاقی شود. اگر نمی خواهید آب بنوشید و می خواهید نوشیدنی ها و مایعات دیگری در رژیم غذایی خود داشته باشید، میزان کالری هر کدام را در نظر بگیرید.

اگر با کالری شربت تخم مرغ مشکلی ندارید، این نوشیدنی یکی از بهترین جایگزین های آب در فصل گرما است که خاصیت نشاط بخشی آن نیاز و تشنگی شما را به خوبی برطرف می کند.

یک قمقمه یا بطری آب یا هر نوشیدنی دیگری در طول روز همراه خود داشته باشید.

برای روزهای گرم، یک بطری آب یا شربت تخم مرغ منجمد را کنار بگذارید تا در طول روز بنوشید.

آب تا حد امکان به جای نوشیدنی های شیرین آب بنوشید.

در وعده های غذایی خود جایی برای آب بگذارید.

◄ اگر طعم آب را دوست ندارید می توانید برای طعم دادن کمی لیمو به آن اضافه کنید.

به فرزندان خود بیاموزید که نوشیدنی های طبیعی و سالم مانند تخم مرغ را با آب امتحان کنند. این نوشیدنی علاوه بر طبیعی بودن دارای خواص گیاهی قابل توجهی است.

منبع: cdc

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟

دیدگاهتان را بنویسید