برای داشتن یک رابطه طولانی چه بخوریم؟ (راهنمای غذاهای مفید) – نعنا


هر فرد سالمی به فکر بهبود زندگی جنسی خود است و این تلاش صدها سال است که ادامه دارد. جالب است بدانید که ساده ترین راه برای رابطه جنسی طولانی مدت تفریح ​​به رژیم غذایی روزانه بستگی دارد. متخصصان بر این باورند که غذاهای مختلف برای داشتن رابطه جنسی سالم موثر هستند. بنابراین، اگر نگران این هستید که برای داشتن یک رابطه طولانی مدت چه بخورید، تیم سلامت نعنا راهنمای شما در این مقاله خواهد بود.

برنامه را دانلود کنید

یک خبر خوب هم داریم! اگر می خواهید رابطه جنسی خود را بهتر و طولانی تر کنید انواع مکمل ها دریافت راهنمایی می توانید برای یافتن محصول مورد نظر خود به فروشگاه برنامه Mint بروید. البته ناگفته نماند که توصیه می کنیم قبل از مصرف هر یک از این مکمل ها با پزشک مشورت کنید.

برای خرید آنلاین از فروشگاه اپلیکیشن Mint دیدن کنید!

برای خرید آنلاین از فروشگاه اپلیکیشن Mint دیدن کنید!

برای داشتن یک رابطه طولانی چه بخوریم؟

کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که هر جنبه ای از رابطه جنسی نیاز به مراقبت و تغذیه ویژه دارد. در ادامه با این بخش بیشتر آشنا خواهید شد:

غذاهای مناسب برای گردش خون و مقاومت

توانایی انتخاب غذاهای سالم برای گردش خون خوب زندگی جنسی خود را بهبود بخشید همچنین لازم است. لازم به ذکر است که گردش خون مناسب باعث بهبود واکنش های جنسی در مردان و زنان می شود. البته بهترین مثال، نعوظ صحیح در مردان است. همچنین باید سلامت قلب را در نظر بگیرید که برای استقامت در رابطه جنسی مهم است. به عبارت دیگر، وقتی صحبت از سلامت قلب می شود، سلامت جنسی نیز مهم است.

انجمن قلب آمریکا در پاسخ به اینکه در یک رابطه طولانی مدت چه بخوریم، رژیم غذایی زیر را توصیه کرده است:

میوه و سبزیجات زیاد

غلات کامل و مقدار زیادی فیبر

روغن های سالم مانند روغن زیتون و آفتابگردان

غذاهای دریایی، آجیل خوراکی و حبوبات

با توجه به تحقیقات انجام شده، پیروی از این رژیم غذایی مبتنی بر سلامت قلب، می توانید از سلامت تمام جنبه های رابطه جنسی اطمینان حاصل کنید، نه فقط گردش خون و استقامت.

همچنین ناگفته نماند که با مطالعه روی رژیم غذایی مدیترانه ای که با این رژیم مطابقت دارد، به این نتیجه رسیدند که افراد مبتلا به سندرم متابولیک که از این رژیم غذایی پیروی می کردند، مشکلات کمتری در رابطه با اختلال نعوظ داشتند، مگر اینکه اختلال نعوظ در آنها تشخیص داده شود.

باید اضافه کنیم که بسیاری از غذاهای موجود در یک رژیم غذایی سالم برای قلب، مانند آووکادو، آجیل خوراکی، مارچوبه، غذاهای دریایی و میوه ها، هم در طب سنتی و هم در مطالعات علمی نشان داده اند که عملکرد جنسی را بهبود می بخشند.

مثلاً وقتی دوستی از شما می پرسد برای داشتن یک رابطه طولانی چه بخورید، باید نتیجه جالب یک سری تحقیقات را توضیح دهید; این مطالعات نشان داده است که مصرف آووکادو خطر ابتلا به سندرم متابولیک از جمله عوامل خطر را کاهش می دهد اختلال در نعوظتبدیل می شود

مردان مبتلا به سندرم متابولیک تقریباً دو برابر بیشتر از مردان بدون سندرم متابولیک در معرض ابتلا به اختلال نعوظ هستند. بنابراین افزودن غذاهای هدفمند به هر رژیم غذایی سالم می تواند کمک کننده باشد.

غذاهای مناسب برای افزایش میل جنسی

به قسمت جالب مقاله رسیدیم! افزایش میل جنسی. برایتان جالب خواهد بود که بدانید به گروه غذایی تقویت کننده میل جنسی، آفرودیزیاک گفته می شود که از نام آفرودیت، الهه عشق در یونان باستان گرفته شده است.

گوشت قرمز، آجیل کاج، گردو از جمله بهترین غذاها برای رابطه جنسی طولانی مدت هستند.

گوشت قرمز، آجیل کاج، گردو از جمله بهترین غذاها برای رابطه جنسی طولانی مدت هستند.

در رأس آن باید به گوشت صدف اشاره کرد که یکی از بهترین مواد غذایی مغذی است. بنابراین، اگر می خواهید بدانید برای داشتن یک رابطه طولانی چه چیزی بخورید، قطعاً نباید صدف را نادیده بگیرید زیرا حاوی مقدار زیادی روی است!

ناگفته نماند که روی یک ماده معدنی ضروری در بدن شماست که در بسیاری از عملکردها نقش مهمی ایفا می کند. متابولیسم سلولی، استقامت و تنظیم سطح تستوسترون از مهمترین آنها هستند. توجه داشته باشید که تستوسترون مهمترین هورمون مردانه است.

یک مطالعه قبلی به این نتیجه رسید که روی در درمان اختلال نعوظ در افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیوی مفید است. اما از آنجایی که این ماده غذایی در کشور ما چندان پرطرفدار نیست و جزء سبد غذایی نیست، می توانید برای افزایش میل جنسی به سراغ سایر منابع روی رژیمی بروید:

گوشت قرمز

غلات صبحانه غنی شده

آجیل کاج

البته، فراموش نکنید که میل جنسی یک رویداد پیچیده است و تغذیه مناسب تنها بخشی از سفر شما به دانستن اینکه برای داشتن یک رابطه طولانی چه چیزی بخورید است. روابط شخصی، کیفیت رابطه، استرس و ترجیحات فردی عوامل دیگری هستند که بر افزایش یا کاهش میل جنسی تأثیر می گذارند.

تجربه کاهش یا افزایش میل جنسی این یک اتفاق طبیعی در زندگی هر فرد است. اما به طور کلی، بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند که یک رژیم غذایی سالم را به عنوان بخش مهمی از یک سبک زندگی سالم در نظر بگیرید. همچنین می توانید غذاهای زیر را در برنامه خود قرار دهید:

جینسینگ آسیایی یا آمریکایی

زغال اخته

گیاه ماکا

آخرین کلمه

داشتن رابطه جنسی کافی و سالم یکی از دغدغه های هر فردی در زندگی است. این مهم است که بدانید چگونه سلامت جنسی خود را بهبود ببخشید.

به همین دلیل تیم سلامت نعناع موضوع رژیم غذایی را به عنوان راهنمای مناسب و کاملی برای کسانی که نمی دانند برای داشتن یک رابطه طولانی چه بخورند مطرح کرده است. با خواندن این مقاله می توانید یک برنامه غذایی برای داشتن رابطه جنسی دلپذیر و طولانی داشته باشید.

منبع: اخبار پزشکی امروز

به این مقاله چه امتیازی میدهید؟

دیدگاهتان را بنویسید