لاغری جانبی با 3 راه حل اساسی برای همه


لاغری جانبی می تواند به شما کمک کند اندامی زیبا و جذاب داشته باشید. برجستگی باسن می تواند تناسب اندام کلی را مختل کند و می تواند به عنوان یکی از مشکلات اصلی بسیاری از افرادی که می خواهند وزن کم کنند در نظر گرفته شود.
اما نگران نباشید!
امروزه راه های زیادی برای لاغری باسن وجود دارد که می توانید از بین آنها بهترین را انتخاب کنید. با این مقاله همراه باشید تا راه حل های درست و غلط را برای این منظور با هم بررسی کنیم.

در مورد ساقه زدن اشتباه نکنید

برای بسیاری از افرادی که در حال کاهش وزن هستند اتفاق افتاده و وزن آنها کاهش یافته است. بازوها لاغر و عضلانی می شوند. آنها احساس سبکی می کنند اما کناره ها همچنان در جای خود باقی می مانند.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد تمایل به کاهش وزن موضعی در ناحیه لگن دارند، راه حل هایی را تبلیغ می کنند. از جمله این راهکارها می توان به فعالیت بدنی و ورزش اشاره کرد. آنها اغلب تمرینات مفصل ران را انتخاب می کنند و این حرکات را به امید آب شدن چربی این ناحیه انجام می دهند.

اما باید در نظر داشته باشید که تمرینات مکرر و تمرکز روی یک ناحیه به تقویت عضلات آن ناحیه کمک می کند. علاوه بر این، عملکرد ذوب گریس یک قطعه تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می گیرد.

لاغری پهلو

هنگامی که به طور مکرر تلاش می کنید و برای کاهش وزن تمرین می کنید، باید عوامل مختلفی را با هم در نظر بگیرید. وقتی تمرین می کنید و رژیم غذایی خود را مطابق با آن دنبال می کنید، چربی از تمام قسمت های بدن از بین می رود. اما وقتی بیشتر روی یک قسمت تمرکز می کنید، عضلات آن قسمت را تقویت می کنید. این مشکل باعث می شود که فرآیند کاهش چربی پهلو با شکست مواجه شود.

علل چاقی جانبی را بشناسید

  • مصرف الکل و سیگار
  • مصرف نامتعادل شکر
  • تغذیه نامتعادل و بیش از حد
  • شام را دیر بخورید
  • غذاهای شور، سرخ شده و چرب بخورید
  • فعالیت بدنی کم
  • کم آبی بدن
  • عدم خواب کافی در شب
  • از مصرف میوه و سبزیجات خودداری کنید

برای کاهش وزن چه باید کرد؟

چربی ناحیه پهلو یکی از سرسخت ترین چربی هایی است که معمولا افراد برای حل کردن آن تلاش زیادی می کنند. اما برای به دست آوردن یک نتیجه خوب باید روی برخی روش ها تمرکز کنید. در زیر چند روش موثر برای کاهش چربی دور پهلو به شما خواهیم گفت. با ما بمان.

1. برای کاهش وزن چه بخوریم؟

یکی از مهم ترین بخش های کاهش وزن و کاهش دور کمر این است که بدانید کدام غذاها برای شما مناسب هستند. برای این منظور به نکات زیر توجه کنید:

آب بنوشید
نوشیدن 8 تا 12 لیوان آب به کاهش دور کمر کمک می کند. به خصوص اگر نیم ساعت قبل از غذا یک لیوان آب گرم بنوشید از پرخوری جلوگیری می کنید.

بلغور جو دوسر بخورید
این غذا به بهبود متابولیسم کمک می کند.

کاهو بخور
کاهو یکی از سبزیجات عالی برای احساس سیری و دریافت فیبر است. این دو چیز به جلوگیری از پرخوری کمک می کند تا بتوانید سریعتر وزن کم کنید.

از ادویه جات استفاده کنید
برخی ادویه ها به دلیل خاصیت ضد التهابی که دارند به کاهش چربی انباشته شده در شکم و باسن کمک می کنند. آنها همچنین بر افزایش متابولیسم بدن تأثیر می گذارند. بهتر است از چیزهایی مانند دارچین، فلفل، زنجبیل و زردچوبه در غذا یا نوشیدنی استفاده کنید.

با فیبر ادامه دهید
رژیم غذایی که فیبر متعادلی را در اختیار بدن قرار می دهد بهترین گزینه برای کاهش چربی بدن است. گزینه هایی مانند کاهو، کلم، نخود فرنگی، گوجه فرنگی، خیار و غیره. آنها می توانند تا حد زیادی بر کنترل اشتها تأثیر بگذارند. علاوه بر آن ویتامین ها و برخی مواد معدنی را برای بدن تامین می کنند و چربی سوزی را بهبود می بخشند.

پروتئین دریافت کنید
منابع پروتئینی مانند تخم مرغ و گوشت می توانند برای مدت طولانی تری احساس سیری در ما ایجاد کنند. پروتئین همچنین به تعادل سطح قند خون کمک می کند.

از شکلات تلخ کمک بگیرید
یکی از گزینه های خوشمزه در رژیم، شکلات تلخ است. باید درصد بالای 90 را انتخاب کنید تا کالری و چربی اضافی به بدن نرسد. از این غذا کمک بگیرید زیرا حاوی کافئین است تا اثرات لاغری خوبی را مشاهده کنید. البته نباید زیاده روی کرد.

2. برای کاهش وزن چه چیزی نخوریم؟

لاغری پهلو

علاوه بر غذاهای مجاز و مفیدی که می توان برای این منظور مصرف کرد، غذاهایی نیز وجود دارد که برای رسیدن به این هدف بهتر است از آنها پرهیز شود. بعدا با آنها آشنا خواهید شد.

آب میوه نخورید
میوه بخورید اما تا حد امکان از آب میوه های صنعتی پرهیز کنید. آب میوه ها فیبر زیادی ندارند و قند زیادی به بدن می رسانند.

غلات تصفیه شده را نخرید
نان سفید و غلات تصفیه شده کربوهیدرات و قند زیادی برای بدن فراهم می کند. با مصرف این دسته از غذاها قند به سرعت بالا رفته و به سرعت کاهش می یابد. در نتیجه خیلی سریع احساس گرسنگی خواهید کرد. بهتر است غلات کامل و نان تهیه و مصرف شود.

از گوشت و لبنیات پرچرب خودداری کنید
سعی کنید لبنیات و محصولات گوشتی کم چرب درست کنید. در زیر باید از منابع مفید چربی برای تامین چربی مورد نیاز بدن استفاده کنید. گزینه هایی مانند زیتون، روغن زیتون، روغن ماهی و غیره. گزینه های مناسب تری هستند.

از فست فودها و سیب زمینی سرخ کرده دوری کنید
فست فودها، به خصوص سیب زمینی سرخ کرده، ارزش غذایی برای بدن ایجاد نمی کنند. آنها فقط کالری بالایی را به بدن می رسانند که در نهایت در شکم و پهلوها تجمع می یابد.

3. کالری بیشتری بسوزانید

برای دستیابی به لاغری در کنار تغذیه اولیه، باید مصرف کالری همراه با فعالیت بدنی را جدی بگیرید. متابولیسم بدن بسیاری از افراد با یکدیگر متفاوت است. شاید یک نفر با یک ماه تعهد به نتیجه دلخواه برسد اما یک نفر دیگر نیاز به چند ماه تعهد دارد.
پس باید سعی کنید فعالیت بدنی را به صورت روزانه انجام دهید و به طور منظم و مستمر آن را ادامه دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.

یادداشت های اضافی

راه های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد. امروزه از محلول های موضعی مانند لیزر و جراحی نیز برای این منظور استفاده می شود. اما باید در نظر داشته باشید که در نهایت در کنار این راهکارها باید یک برنامه غذایی اساسی نیز داشته باشید تا به نتیجه دلخواه برسید.

این مقاله توسط ویراستاران از منابع مختلف گردآوری شده و صرفا جهت آشنایی شما با موضوع مورد بحث تهیه شده است. ما تایید یا رد این محتوا را تضمین نمی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید