پیلاتس چیست؟ تاثیر پیلاتس در کاهش وزن


بیایید واقع بین باشیم؛ پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بار سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند. هر کسی که تا به حال کلاس های پیلاتس را امتحان کرده است می داند که تمرینات پیلاتس واقعا سخت و دردناک است. حال ممکن است این سوال پیش بیاید آیا کاهش وزن با پیلاتس امکان پذیر است؟

پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بار سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند. اما فواید این ورزش بسیار بیشتر از کاهش وزن چند کیلویی است. ساختار بدنی استاندارد، تنفس بهتر و انعطاف پذیری بیشتر تنها بخشی از مزایای پیلاتس است. ژاکلین برنان یک مربی CSCS و پیلاتس و یکی از بنیانگذاران مجموعه پیلاتس + قهوه در شیکاگو است.

وی در مورد این ورزش می گوید:

پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بار سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند. همه ما باید ستون فقرات خود را بیشتر حرکت دهیم، مفاصل خود را باز کنیم و تنفس بهتری را تمرین کنیم. همه این ورزش های سالم می تواند منجر به کاهش وزن شود.

عناوین را بررسی کنید


کدام نوع پیلاتس برای کاهش وزن بهتر است؟

پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بار سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند. متخصصان تغذیه و مربیان پیلاتس به این سوال پاسخ می دهند که چه زمانیپیلاتس»در واقع با پیلاطس رومی اشاره می کند. پیلاتس عاشقانه مجموعه ای از تمرینات است که توسط جوزف پیلاتس (بنیانگذار این ورزش) توسعه یافته است.

برخی از باشگاه‌های ورزشی به پیلاتس کلاسیک یا رومی اختصاص داده شده‌اند که در واقع شکل اصلی و اصلی پیلاتس و شبیه به چیزی است که برکو توسعه داده است.

  کدام نوع پیلاتس برای کاهش وزن بهتر است؟

از سوی دیگر، برخی از باشگاه ها تمرینات مختلف مبتنی بر پیلاتس را ارائه می دهند. این بدان معنی است که پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بار سنگین ماهیچه ای و اسکلتی جلوگیری می کند. در برخی از کلاس های پیلاتس ممکن است به تشک ورزشی نیاز داشته باشید. اما در برخی کلاس‌های دیگر، حرکات منحصراً روی سکوی پیلاتس انجام می‌شود. بسیاری از کارشناسان می گویند اگرچه پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بار سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند.

برای کاهش وزن با کمک پیلاتس شما به یک مربی شایسته نیاز دارید که کار خود را به خوبی بلد باشد و هدف هر تمرین را بداند. مربی شما نیز باید در حین تمرین به ایمنی شما متعهد باشد و در عین حال بتواند شما را به چالش بکشد.

مطمئن شوید که کلاس پیلاتس شما ماهیت ورزشی دارد. به زبان ساده، کلاس پیلاتس شما نباید فقط حرکات آهسته یا حرکات کششی آسان باشد. این کلاس باید نقش مهمی در کالری دریافتی روزانه شما داشته باشد. فقط در آن صورت کاهش وزن با کمک پیلاتس ممکن می شود.

آیا می توانید با انجام پیلاتس به فرم خود بازگردید؟

بعد از کلاس پیلاتس نفس خود را از دست نخواهید داد، اما در طول این کلاس تمرینات عملی را برای تمام قسمت های بدن انجام خواهید داد. اگرچه تمرکز اصلی پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بار سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند.

هر حرکت در این ورزش بر روی قدرت، انعطاف پذیری و کنترل ذهن بر بدن شما تاثیر می گذارد. پس پاسخ سوال بالا مثبت است و بدون شک می توانید با کمک پیلاتس اندامی زیبا داشته باشید.

  آیا می توانید با انجام پیلاتس به فرم خود بازگردید؟

یکی دیگر از فواید پیلاتس بدن خود را در برابر آسیب های مختلف مقاومت کنید است. پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بار سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند. از آنجایی که پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، قدرت بالا و بار سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند، پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، قدرت بالا و بار سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند.

بهبود وضعیت بدنی، انعطاف پذیری و افزایش دامنه حرکتی می تواند نقش کلیدی در موفقیت در سایر فعالیت ها و ورزش های روزانه داشته باشد.

در نهایت هر چه بیشتر تمرین کنید، مزایای این ورزش را بیشتر احساس خواهید کرد. برنان برای گرفتن بهترین نتیجه از این ورزش، انجام دو تا چهار روز در هفته پیلاتس را پیشنهاد می کند و در این باره می گوید:

من بیش از 10 سال است که پیلاتس تدریس می کنم. در طول این مدت آموخته ام که دانش آموزانی که تمرینات پیلاتس خود را با تمرکز و نظم بیشتر انجام می دهند، نتایج سریع تری می بینند. زیرا در سایر رشته های ورزشی خود نیز به همین ترتیب پیشرفت می کنند.

آیا پیلاتس می تواند به کاهش چربی شکم کمک کند؟

این ورزش به طور بالقوه می تواند در کاهش چربی شکم موثر باشد. در حین پیلاتس یاد خواهید گرفت که چگونه عضلات کف لگن و عضلات کف لگن را درگیر کنید. این تمرین به شما می آموزد که چگونه اصولاً عضلات شکم خود را در هر تمرین درگیر کنید. این امر می تواند فعالیت عضلات شکم را در هر دوره تمرینی افزایش دهد و در نهایت باعث سفت شدن شکم و مقاوم شدن آن در این نواحی شود.

  آیا پیلاتس می تواند به کاهش چربی شکم کمک کند؟

با این حال، برای به دست آوردن یک ماهیچه شش تکه یا سفت، ابتدا باید چربی انباشته شده روی عضلات شکم را آب کنید. برای انجام این کار، علاوه بر ورزش، به یک رژیم غذایی سالم و متعادل شما نیز نیاز خواهید داشت. به دنبال یک رژیم غذایی غنی از غذاهای غنی، میوه های تازه و تنقلات محدود و غذاهای فرآوری شده باشید.

چقدر می توانید با انجام پیلاتس وزن کم کنید؟

واقعیت این است که برای کاهش وزن، پارامترهای دیگری مانند مقدار خوابTHE سبک زندگی و عادات غذایی آنها نیز مهم هستند. بنابراین، پیلاتس به تنهایی می تواند تاثیر کمی در کاهش وزن داشته باشد.

این تمرین می تواند اولین قدم باشد استرس را تسکین و از بین می برد به شما کمک کند. برنان توضیح می‌دهد که ورزش می‌تواند به شما کمک کند تا نحوه درست نفس کشیدن را یاد بگیرید. این به معنای تنفس عمیق تر در شکم است که با تنفس کم عمقی که اکثر ما انجام می دهیم متفاوت است. تنفس کم عمق سطح کورتیزول را افزایش می دهد که به نوبه خود می تواند منجر به افزایش وزن شود.

  چقدر می توانید با انجام پیلاتس وزن کم کنید؟

در طی پیلاتس و یادگیری تنفس صحیح، سطح کورتیزول در بدن کاهش می یابد. این به معنای کاهش سطح استرس است و این روند می تواند به کاهش وزن شما کمک کند. این فرآیند همچنین می تواند احساس بهتری در شما ایجاد کند. بنابراین از نظر روحی و جسمی در وضعیت بهتری قرار خواهید گرفت و به ادامه راه تشویق خواهید شد. پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بار سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند.

هر چند وقت یکبار باید پیلاتس تمرین کرد؟

اگر مبتدی هستید، دو یا سه بار در هفته تمرین پیلاتس را امتحان کنید تا بتوانید از تمام مزایای آن بهره مند شوید. دوره های پیشرفته تر پیلاتس، مانند دوره های اصلاحی و دوره های ترکیبی (از جمله تناسب اندام، پیلوکسینگ که ترکیبی از پیلاتس و بوکس یا یوگالات که ترکیبی از یوگا و پیلاتس است). در طول این کلاس ها تمام بدن شما درگیر می شود و در نتیجه کالری بیشتری (چربی سوزی) نسبت به نوع سنتی پیلاتس روی تشک می سوزانید.

  پیلاتس هر چند وقت یک بار باید کار کند؟

اگر به دنبال کاهش وزن هستید، برای بهترین نتیجه، باید چند روز در هفته را به کلاس های ترکیبی پیلاتس اختصاص دهید. همچنین می توانید کلاس های پیلاتس را با تمرینات قدرتی و تمرینات قلبی جایگزین کنید. ترکیب پیلاتس با سایر ورزش‌ها، مانند تمرینات کاردیو یا قدرتی، همراه با رژیم غذایی سالم، راهی موثر برای تقویت عضلات و در نهایت کاهش وزن است.

تاثیر پیلاتس چیست؟

اثر پیلاتس ایده ای است که تمرینات پیلاتس می تواند وضعیت بدن، قدرت عضلات و کیفیت عضلات شکم را بهبود بخشد. در نتیجه، ممکن است فکر کنید که وزن کم کرده اید. اما در واقع، به لطف پیلاتس، شما در حال ساختن عضله هستید. تقویت ماهیچه ها، حتی اگر وزن کم نمی کنید، می تواند به حفظ ظاهر بدن شما کمک کند.

توجه: این یک توصیه پزشکی یا دارویی نیست!

4.6 / 5 – (14 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید