چیت میل چیست؟ فرق قول غبن با روز غبن


ایمیل چت یا چت؟

با افزایش کالری و مقدار کالری مصرف شده توسط درشت مغذی های خاص مانند کربوهیدرات ها و چربی ها، تقلب ها می توانند به جلوگیری از کند شدن سریع متابولیسم کمک کنند. به عنوان مثال، در حین پیروی از یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات، مهم است که یک روز پر کربوهیدرات در هفته را در نظر بگیرید. در این حالت، شما با خوردن کربوهیدرات‌های بسیار بیشتر از حد مجاز، «تقلب» می‌کنید. با این حال، از آنجا که داشتن یک روز غنی از کربوهیدرات برای پیشرفت مداوم مهم است، از نظر فنی تقلبی نیست.

توصیه جیم استوپانی در مورد تقلب در رژیم غذایی
در چت پست کنید

اگر یکی از نکات تغذیه ای جیم استوپانی را رعایت کرده اید، تنها چیزی که باید در مورد فلسفه غذایی او بدانید این است که برای بهترین نتیجه باید از رژیم غذایی خود لذت ببرید. احتمالا برخی از پست های او را در شبکه های اجتماعی در مورد خوردن دونات، بستنی و سایر غذاهای محبوب در شبکه های اجتماعی دیده اید. در حالی که چربی بدن را زیر 5 درصد نگه می دارد. بسیاری از مردم به او مراجعه می کنند و می گویند که در رژیم غذایی خود “تقلب” می کنند و سوالاتی مانند “آیا تقلب در رژیم غذایی خوب است یا بد؟” چیت میل بهتر است یا روز تقلب؟ در ادامه می توانید توصیه های جیم استوپانی در این زمینه را بخوانید.

هر چند وقت یکبار باید در رژیم غذایی تقلب کنیم؟

من حداقل یک تقلب در هفته را به شدت توصیه می کنم. پیروی از رژیم های محدود کننده مسیری سریع برای شکست است، به خصوص با محدود کردن غذاهایی که بیشتر میل می کنید. یک رژیم غذایی باید انعطاف پذیر و واقع بینانه باشد. اگر نمی توانید از غذاهای مورد علاقه خود در رژیم غذایی لذت ببرید، غیر واقعی است. افزودن یک وعده غذایی شاد به رژیم غذایی شما می تواند انتظاراتی را برای شما به ارمغان بیاورد که به نوبه خود می تواند به شما کمک کند به طور موثرتر و طولانی تری به رژیم غذایی خود پایبند باشید. دانستن اینکه یک غذای تقلب در راه است می تواند به شما کمک کند تا با محدودیت های غذایی که در روزهای دیگر دارید بهتر کنار بیایید.

چیت میل (وعده خیانت) یا چیت روز (یک روز کامل خیانت)؟

یک سوال رایج در مورد چیت میل این است که آیا باید یک تقلب داشته باشیم یا یک روز کامل تقلب کنیم؟ این بستگی به رژیم غذایی، اهداف و نحوه واکنش بدن شما به رژیم غذایی و ترفندها دارد. به طور کلی، اگر از یک “غذای تقلبی” خاصی در وعده غذایی بعد از تمرین خود استفاده نمی کنید (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد)، راه دیگری برای گنجاندن آن در رژیم غذایی خود بیابید. اما سعی کنید این کار را در حد اعتدال انجام دهید. اگر هوس پیتزا دارید، پیتزای بزرگ را به تنهایی نخورید. از غذاهایی که دوست دارید لذت ببرید، اما این به این معنا نیست که روز را با همبرگر و شکلات شروع کنید. اگر اینطور تقلب کنید، نباید انتظار داشته باشید که نتایج فیزیکی عالی ببینید.

تکرار می کنم: اعتدال کلید است. اگر هوس پیتزا دارید، برای ناهار یک تکه پیتزا (نه یک پیتزای کامل) با یک شیک پروتئینی و یک سالاد غنی از مواد مغذی در کنار آن بخورید. اگر تصمیم به خوردن دونات دارید، یک یا دو عدد (نه پنج یا شش عدد) بعد از تمرین یا به عنوان دسر بعد از شام بخورید. هوس های خود را در حد اعتدال بررسی کنید و سپس ادامه دهید.

اگر ترجیح می دهید بیشتر تقلب کنید، خوب است، اما من توصیه می کنم که «تقلب» خود را برای یک وعده غذایی نگه دارید و خیلی دور نشوید. پاداش دادن به خود برای پیروی از رژیم لاغری به این معنا نیست که تمام روز از لحظه بیدار شدن تا زمانی که به رختخواب می روید، غذا بخورید. من در مورد یک وعده غذایی صحبت می کنم. بیرون رفتن برای شام و خوردن یک پیتزا یا یک بشقاب مرغ، چند لیوان شراب و سپس بستنی برای دسر معقول است، اما خوردن یک پیتزا کامل به اضافه یک ساندویچ، دو پیمانه آبجو و یک اسموتی با بستنی خوب است. هر هدفی که شامل کاهش وزن باشد، نتیجه معکوس می دهد.

اگر هدف شما کاهش چربی است، آیا می توانید شیرینی بخورید؟

“تقلب” در واقع می تواند با بالا نگه داشتن متابولیسم به کاهش چربی کمک کند. اگر به طور مداوم از یک رژیم غذایی کم کالری یا کم کربوهیدرات برای مدت طولانی پیروی کنید، میزان متابولیسم شما (تعداد کالری هایی که بدن شما در روز می سوزاند) کاهش می یابد. این کار در تلاش برای حفظ انرژی در بدن انجام می شود. هنگامی که متابولیسم شما کند می شود، ادامه از دست دادن چربی بدن سخت تر می شود زیرا اکنون برای ادامه کاهش چربی باید کالری کمتری مصرف کنید. اگر این چرخه ادامه پیدا کند، باید کالری را آنقدر کم کنید که توده عضلانی را به خطر بیندازد، و این هرگز چیز خوبی نیست.

تقلب با افزایش کالری و میزان کالری دریافتی از برخی درشت مغذی ها، مانند کربوهیدرات ها و چربی ها، می تواند به جلوگیری از کند شدن سریع متابولیسم شما کمک کند. به عنوان مثال، در حین پیروی از یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات، مهم است که یک روز پر کربوهیدرات در هفته را در نظر بگیرید. در این مورد، شما با خوردن کربوهیدرات‌های بسیار بیشتر از آنچه در یک روز از هفته اجازه می‌دهید، «تقلب» می‌کنید. با این حال، از آنجایی که روز پر کربوهیدرات برای پیشرفت مداوم مهم است، این از نظر فنی یک تقلب نیست و ضروری است.

تقلب در یک رژیم سخت چگونه است؟

فردی را در نظر بگیرید که یکی از رژیم های کاهش وزن را دنبال می کند و وارد مرحله بعدی می شود که کربوهیدرات ها به نیم گرم به ازای هر پوند وزن بدن در روز یا کمتر کاهش می یابد. در این مرحله از رژیم، من معمولاً یک روز غنی از کربوهیدرات در هفته را توصیه می‌کنم تا سطح متابولیسم و ​​لپتین را در اوج نگه دارید.دیر یا زود، هر گونه کاهش وزن با وجود رژیم غذایی و ورزش محدود با توقف وزن شروع به کاهش می کند که به آن پلاتو یا پلاتو رژیم می گویند. داشتن یک روز غنی از کربوهیدرات یک بار در هفته می تواند به بدن شما کمک کند که فکر نکند دائما گرسنه هستید، که می تواند به جلوگیری از انطباق آن با رژیم غذایی کمک کند.

اکثر مردم این روز هفته با کربوهیدرات بالا را روز تقلب می دانند. با این حال، اگر این کار را به درستی انجام دهید و به غذاهای کم‌چرب و پر کربوهیدرات (مانند پاستا، برنج) پایبند باشید، واقعاً روز تقلب نیست. اما حتی اگر بخواهید آن را تقلب بنامید، حداقل یک روز تقلب هدف خاصی دارد که در دراز مدت به شما کمک خواهد کرد.

اگر رژیم کم کربوهیدرات دارید چگونه باید تقلب کنید؟

در مورد رژیم کم کربوهیدرات، بهترین واکنش را به یک روز پر کربوهیدرات می دهید که در آن کل کربوهیدرات مصرفی شما به طور چشمگیری به 2 گرم در هر پوند وزن بدن یا بیشتر افزایش می یابد. می توانید یک روز تقلب را در رژیم غذایی خود بگنجانید و متعهد شوید که فقط یک وعده غذایی در یک روز خاص در طول هفته بخورید.

اگر از یک رژیم غذایی منظم پیروی می کنید، چگونه باید خیانت کنید؟

اگر از یک رژیم غذایی منظم پیروی می کنید که در آن تمام درشت مغذی ها (کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها) کاهش می یابد، می توانید یک وعده غذایی یا یک روز تقلب را انتخاب کنید. انتخاب بین وعده غذایی و روز به متغیرهای زیادی بستگی دارد. به طور کلی، هرچه لاغرتر باشید و رژیم غذایی را بیشتر رعایت کنید، بزرگتر و در برخی موارد تقلب بیشتر می شود.

افراد لاغر چگونه باید خیانت کنند؟

اگر کمتر از 10 درصد برای یک مرد و کمتر از 20 درصد برای یک زن دارید، می توانید یک روز پر از ترفندها را در نظر بگیرید. اما باز هم، همه چیز بستگی به واکنش بدن شما به تقلب دارد. اگر تقلب از کاهش چربی جلوگیری نمی‌کند و فقط آن را افزایش می‌دهد، می‌توانید روز تقلب بزرگ‌تری داشته باشید یا حتی بیشتر از یک بار در هفته روز تقلب را در نظر بگیرید.

یک روز تقلب هر 4 تا 5 روز ممکن است برای شما خوب باشد. با این حال، اگر تقلب پیشرفت شما را کند می کند یا شما را چاق می کند، راه حل را می دانید: میزان تقلب یا تعداد دفعات تقلب را کاهش دهید. اگر یک روز پر از ترفندها باعث کاهش چربی سوزی شما می شود، آن روز به دو وعده تقلب کاهش دهید و پیشرفت خود را مجدداً ارزیابی کنید.

اگر هنوز لاغر نشده اید چگونه خیانت کنید اگر بیش از 10 درصد چربی بدن برای یک مرد و 20 درصد برای یک زن دارید، با یک ترفند در هفته شروع کنید و ببینید بدنتان چگونه واکنش نشان می دهد. اگر تداخلی با کاهش چربی وجود ندارد، یا اگر کاهش چربی واقعاً افزایش یافته است، می‌توانید تعداد وعده‌های غذایی را افزایش دهید یا حتی یک تقلب یک روزه را امتحان کنید.

کنترل بدن و نظارت و وعده تقلب

نکته خوبی که در مورد خیانت باید به خاطر بسپارید این است که به راحتی می توان تشخیص داد که آیا بیشتر یا کمتر به «ترفندهایی» از بدن خود نیاز دارید که به شما بگوید چگونه واکنش نشان می دهد. فقط باید با خودتان واقع بین باشید. اگر خوردن یک پیتزای بزرگ و یک پارچ اسموتی نوشابه و بستنی در هفته مانع از پیشرفت چربی سوزی شما می شود، راه حل ساده است: تقلب خود را کاهش دهید. اگر همان چیت میل با کاهش چربی شما تداخل نداشته باشد یا حتی آن را افزایش دهد، می توانید نرخ تقلب خود را افزایش دهید. این یک نکته خوب در مورد رژیم غذایی است. اگر با خودتان صادق باشید و در مورد آن واقع بین باشید، تشخیص اینکه آیا نیاز به تغییر دارید یا خیر و این تغییر چگونه باید باشد، بسیار آسان و سریع است.

تقلب بعد از تمرین

در چت پست کنید

اما اگر از یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات پیروی نکنید چه؟ اگر می توانید آن غذاها را بخورید آ از آن هر طور که دوست دارید استفاده کنید، چه یک دونات، آب نبات یا غلات شیرین، به نظر من یک غذای تقلبی نیست. بارزترین مثال در اینجا، وعده غذایی بعد از تمرین است. سال‌ها، درباره اهمیت وارد کردن کربوهیدرات‌های سریع‌جذب به بدن شما در یک ساعت پس از یک جلسه تمرین سخت صحبت کرده‌ام. بعلاوه، اگر بتوانید میل خود به شیرینی را با مصرف استراتژیک غذاهای غنی از کربوهیدرات بعد از تمرین برای کمک به رعایت رژیم غذایی خود کاهش دهید، یک مزیت بزرگ است. بنابراین در اینجا یک نکته ساده برای هوس خوردن وجود دارد: اگر هوس خوردن یک دونات دارید، از منبع کربوهیدرات معمولی بعد از تمرین خود صرف نظر کنید و به جای آن یک دونات بخورید. مطمئناً، دونات بهترین کربوهیدرات بعد از تمرین نیست، زیرا به اندازه کافی چربی دارد، اما این یک شرط مطمئن است که آن کربوهیدرات ها توسط ماهیچه ها استفاده شود و به عنوان چربی بدن ذخیره نشود.

آخرین نکته در ایمیل چت

روز تقلب

آنچه برای من مهم است تعادل است. هر کسی که می گوید شما نباید «هرگز» تقلب کنید یا غذاهای خاصی بخورید، به نظر من یک متخصص تغذیه معتبر نیست. من به دنبال راه هایی برای لذت بردن از غذاهایی هستم که دوست دارم، که یکی از دلایلی است که من روزه داری متناوب می کنم. مردم تصاویری از من در حال خوردن دونات را در صفحه فیس بوک من می بینند و از من می پرسند: “جیم، چگونه می توانی این همه غذا بخوری و همچنان اینقدر لاغر باشی؟”

همانطور که قبلاً گفتم، شما باید این دونات ها را بر اساس آنچه در آن روز می خورم و سطح فعالیتم در نظر بگیرید. چیزی که مردم همیشه در نظر نمی گیرند این است که من حداقل 16 ساعت در روز روزه می گیرم، بیشتر روزها سخت تمرین می کنم، بنابراین متابولیسم من هنوز در 48 بسیار بالا است و من دائماً کالری می سوزانم، حتی در حالت استراحت. نتیجه گیری من در مورد تقلب این است که اگر بتوانید تعادل مناسب را پیدا کنید، می توانید دونات و شکم صاف داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید