13 نکته مفید برای جلوگیری از افزایش وزن در سفر


مسافرت یکی از دلایلی است که بسیاری از افراد را پس از آن سوق می دهد تعطیلات نوروز چاق باش در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند از سواری لذت ببرید و تعطیلات خود را بدون افزایش وزن به پایان برسانید:

۱. دلایلی که چرا تصمیم به کاهش وزن گرفتید را بنویسید. این لیست را هنگام سفر همراه خود داشته باشید. هر روز صبح و هر زمان که دوست داشتید یک میان وعده پر کالری بخوانید.

۲. در زمان های معین تا حد امکان غذا بخورید. اگر به طور نامنظم غذا می خورید، به احتمال زیاد پرخوری می کنید.

۳. اگر در رستوران غذا می خورید، با غذاهای کم کالری مانند سالاد یا سوپ (بدون خامه) شروع کنید.

۴. غذاهای غنی از پروتئین را انتخاب کنید که می توانید بخورید. این باعث می شود برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید.

۵. برخی از رستوران ها غذای کوچک و بزرگ را ارائه می دهند. غذا را به مقدار کم سفارش دهید یا آن را با یکی از همراهان خود به اشتراک بگذارید.

برای پیشگیری از چاقی صبحانه بخورید

۶. صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوب کند یا آن را خراب کند. برای صبحانه از غذاهای پر پروتئین مانند تخم مرغ یا شیر کم چرب استفاده کنید و غذاهای شیرین را محدود کنید.

۷. میان وعده را فراموش نکنید. نخوردن میان وعده می تواند شما را بسیار گرسنه کند و تمایل بیشتری به خوردن غذاهای پرکالری داشته باشید.

۸. میان وعده های سالم را در کیف خود قرار دهید. یکی از میان وعده هایی که می توانید در سفر مصرف کنید میوه است. خوردن میان وعده های سالم به شما کمک می کند در مقابل غذاهای وسوسه انگیز و پر کالری مقاومت کنید.

۹. آب کافی بنوشید. در سفر همیشه یک بطری آب همراه داشته باشید.

۱۰. اگر برای مدت طولانی با ماشین سفر می کنید، پس از طی مسافت مشخصی توقف کنید و 5-10 دقیقه پیاده روی کنید یا ورزش کنید. هنگام سفر هوایی، سعی کنید گهگاهی از راهروی هواپیما راه بروید.

چاقی مسافرتی

۱۱. تا جایی که می توانید تمرین کنید. می توانید از سالن بدنسازی هتل استفاده کنید یا به پیاده روی بروید.

۱۲. اگر زمان زیادی طول می کشد تا به مقصد برسید، قبل از شروع سفر تمرین کنید تا قبل از رسیدن به مقصد، مقداری از عدم تحرک خود را جبران کنید.

۱۳. تا حد امکان پیاده روی کنید و کمتر از ماشین خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید